    From: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank czy to legalne?
    Date: 25 Oct 2002 08:39:06 GMT
    Sender: j...@p...onet.pl@pd46.lublin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik KrzysiekPP pisze:

    > Komentujac wszystko razem:
    >
    > 1. Dzialanie pracodawcy jest sprzeczne z prawem. Pracownik ma pieniadze
    > dostac do reki, a przelew na konto jest dokonywany tylko za jego zgoda.
    > 2. Pracodawca nie moze ingerowac w wybor banku przez pracownika.

    Chciałem tylko dodać, że spotkałem się z sytuacjami, gdy bank oferował
    obniżone oprocentowanie kredytu w przypadku gdy firma (pracodawca
    zatrudniający pewną ilość ludzi) proponowała załatwienie xx kont
    dla osób bizycznych. Najczęściej transakcja dochodziła do skutku.

    Taki przykład transakcji wiązanej, zbliżającej do siebie działy
    obsługujące klienta detalicznego z działami obsługującymi firmy.
    Oczywiście wszystko ustalane ustnie. :)

    Pozdrawiam.
    --
    ___ .