eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank - długie] Miejsce klienta jest w ... (no właśnie, gdzie?) › Re: [mBank - d3ugie] Miejsce klienta jest w ... (no w3a?nie, gdzie?)
  • Data: 2004-03-03 23:31:48
    Temat: Re: [mBank - d3ugie] Miejsce klienta jest w ... (no w3a?nie, gdzie?)
    Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 3 Mar 2004 22:25:30 +0100, na pl.biznes.banki, Kwik napisal(a):

    > hm, akurat np. z punktu widzenia prawa cywilnego kontakt przez email jest
    > traktowany na rowni z kontaktem ustnym, ale to detail

    Trudno mi w to uwierzyć - skoro dokonuję zamówień na poważne kwoty za
    pośrednictwem e-maila, w taki sam sposób dostaję bieżące salda
    kredytów kupieckich u partnerów handlowych, itp. - to jest to (co
    najmniej) dziwne.
    Ale być może masz rację - nie wiem, jakie są regulacje prawne, jestem
    bardziej praktykiem.

    Nawet jednak logicznie rzecz biorąc: pisząc z adresu e-mail z prośbą o
    skasowanie go z bazy danych - wystawiam sobie bardziej wiarogodną
    cenzurkę, aniżeli będąc 'swoim' głosem męskim w słuchawce bez
    możliwości weryfikacji?

    > (ciach!)
    > a czy jestes pewien, ze spam ktory otrzymales z mbanku nie jest normalna
    > reklama elektroniczna rozsylana do posiadaczy _darmowych_ kont na wirtualnej
    > polsce, do czego serwis ma pelne prawo?

    Pisali na o2, które zawsze wstawia wyjaśniającą stopkę.
    Wyjaśniam to szerzej wyżej :)

    --
    Bestia zna trochę litości, lecz ja jej nie znam
    - zatem bestią nie jestem. (c) W. Shakespear