  • Data: 2011-09-23 00:06:49
    Temat: Re: mBank debetówka opłata
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "witrak()" j5g9p7$mur$...@s...cyf-kr.edu.pl

    > Yapan <p...@y...pl> wrote on 2011-09-22_22:31

    Yapan o mnie>> jestes gupi i masz wszy :)

    > Znowu przypomniało Ci się, że mama nie kupiła na dzień dziecka lizaka ? :)

    Moja mama mi nie kupiła -- ale dała mi. Tyle tylko, że nie lizak, a cukierek mi
    dała. I nie jeden, ale aż dwa cukierki mi dała -- wiem, plączę się w zeznaniach...
    To z wrażenia... Dobrze, że mi przypomniałeś o tym -- bo cukierki (czekoladowe!)
    by poszły :) (piechotą? -- paliwo takie drogie...) do prania razem z bieluteńką
    (już lekko wybrudzoną) kurtką bawełnianą...

    [szybko zjem -- nie zabiorą mi; gorączka mi rośnie -- może umrę tej nocy
    właśnie?... lepiej uczynię, jedząc teraz oba te cukierki... leki nie chcą
    obniżyć gorączki... a temperatura mego ciała doczesnego rośnie od południa...
    duszę się, krztuszę się, a teraz przegrzewam się -- jakiś Elt podpowiada mi,
    że być może tak właśnie konał Jan Paweł II -- papież... moja mama dała mi
    wczoraj dwa cukierki na wieść o tym, że choruję -- wątpię w to, że Jan
    Paweł II też otrzymał aż dwa cukierki, gdy rozstawał się ze swym życiem
    doczesnym... inna sprawa, że duszenie w krtani już przeżyłem ze dwa dni
    temu -- gdy nie miałem leków ani pod ręką, ani pod inną częścią ciała...
    zziębłem wtedy niesamowicie, nogi zmiękły mi zupełnie, powoli zbierałem
    informację o tym, jaka część mej doczesności przetrwała ów atak... później
    zasnąłem :) z wycieńczenia a gdy obudziłem się -- kupiłem syropek Apipulmol
    i jest już kól... tylko ta gorączka... ponoć graniczną temperaturą jest
    temperatura 42°C -- ale czy to prawda?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'