    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank debetówka opłata
    Date: Sat, 24 Sep 2011 00:36:53 +0200

    "Waldek" j5iv7l$vfq$...@n...onet.pl

    > No ale co z ta debetowką ? Tez zjadłes ? - LOL

    Nie -- zupełnie zapomniałem... A miałem zjeść? Ostatnio mam problemy z pamięcią...
    Na dodatek ojciec mnie dziś śmiertelnie wystraszył... Ty wiesz, co on wygaduje?
    Że w Wielkiej Brytanii zakazano obchodzenia świąt Bożego Narodzenia! Mnie to po
    prostu rozśmieszyło -- anglikańska Anglia zakazuje świąt? Toż to niemal wyznaniowe
    państwo...

    I okazuje się, że to nieprawda. :) Mój ojciec współczuje Benedyktowi XVI.
    Jakby nie patrzeć -- i jeden jest ojcem (moim i mojej siostry) i drugi
    jest ojcem, tyle że świętym... W ogóle mój ojciec się niepokoi wszystkim!
    Nawet masą spoczynkową neutrino... Niby mówi, że go to niewiele obchodzi,
    ale widać wyraźnie, że jest inaczej...

    To w Hiszpanii zakazują, nie w Anglii. :)
    Uspakajam go -- najpierw trzeba zaczekać na oficjalne, końcowe wyniki!!!
    Dopiero później można myśleć o błędach Einsteina i jemu podobnych... Ale
    i IMO tak Japońce nie mogą weryfikować przebiegu wydarzeń -- nawet wtedy,
    gdyby okazało się, że te bomby atomowe nie miały prawa wybuchu!!!

    http://www.bibula.com/?p=756

    No nic, jakoś to będzie... Chyba choroba mnie opuszcza -- tu żadna
    kobieta nie wytrzyma na dłużej?

    -=-

    Wielokrotnie każdego dnia dziękuje Bogu za tę chorobę -- jakby w zwolnionym
    tempie, bez emocji oglądam przebieg wydarzeń sprzed dwóch lat, gdy parę razy :)
    byłem już na tak zwanym tamtym świecie. :) Wówczas byłem silny, ale złamały
    mnie antybiotyki -- w połowie sierpnia Amoksiklav, na początku września jakiś,
    później kolejny a na koniec raz jeszcze Amoksiklav...

    Prawdopodobnie można było zapobiec tym trzem ostatnim podając mi Neplit
    i coś na rozkurczenie oskrzeli, abym mógł oddychać. :)

    Podobnie z antybiotykiem sprzed roku -- na kąsające czarne latawce
    chyba pomaga Triderm. Bije na oślep co popadnie -- i grzyby, i bakterie...
    I robi to skutecznie -- tak zwany ciężki kaliber!!!

    -=-

    Osłabiony antybiotykami i duszeniem dochodziłem do siebie od września
    2009 roku do końca stycznia 2010 roku. Pięć miesięcy. Gwarancja, OC/AC, Assistance...

    Teraz przebieg jest łagodny -- wprawdzie dusiłem się solidnie, ale trwało to krótko,
    wprawdzie kaszlę, ale jakoś gardło nie boli od tego. :) Jeśli coś boli, to gdzieś
    głęboko we mnie (ponoć płuca nie mogą boleć) od dmuchania w pikflometr... (to takie
    coś do mierzenia/sprawdzania stanu oskrzeli)

    -=-

    Apipulmol zabrakło w aptece -- kupiłem zatem Flavamed...
    Avamys -- to działa jak spłuczka rezerwuarowa w WC...
    Skutki Neplitu widać wyraźnie już po paru dniach.

    -=-

    Przyznaj się -- podpuszczasz mnie z tym jedzeniem
    karty niepeRFIDnej, abym dostał peRFIDną!!! Ładnie
    to tak? Ja jestem starym człowiekiem -- pamiętam
    karty magnetyczne, bezchipowe!!!

    -=-

    -- Czy to prawda, że jest pan najstarszym w tej wiosce?
    -- Nieprawda... Mam dopiero 116 lat, a...
    -- A możemy z panem przeprowadzić wywiad?
    -- Wywiad? Musiałbym spytać swego ojca o pozwolenie...
    -- Ojca? A gdzie on teraz jest?
    -- Poszedł na ryby ze swoim ojcem, moim dziadkiem...

    -=-

    Dwa lata temu patrzyłem bezsilnie na marnowanie się stojącego w garażu samochodu!
    Była ładna pogoda -- ja ledwo żyłem. Nietrafione kuracje antybiotykowe... Po nich
    ponoć miałem w oskrzelach grzybki. :) Ciekawe -- czy były jadalne. ;) Ale dzięki
    temu wszystkiemu wreszcie wykryto u mnie alergię, astmę -- i zaczęto leczenie tychże
    chorób. :)

    -=-

    W ciągu trzech lat samochód traci około 50% swojej wartości -- czyli ten
    tak około 45 tysięcy złotych... Do tego durne przeglądy i ubezpieczenia...
    W tym tygodniu chciałem pojechać do stolicy, aby zobaczyć, co tam slychać. :)

    A tu masz babo placek... :(

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'