    From: "Torex" <t...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - dlaczego zszedl na psy?
    Date: Fri, 21 Apr 2006 12:59:36 +0000 (UTC)

    Miło, że się Pani odezwała na forum - można by pomyśleć, że macie Państwo ochotę
    wyjaśnić tą
    przykrą sprawę.
    Niestety do obecnej chwili (minął ponad miesiąc!) nie otrzymałem żadnej informacji od
    Pani.
    Moja reklamacja, którą złożyłem 10-go marca do obecnej chwili jest nie rozpatrzona
    (mimo iż w
    regulaminie jest zapis - 30 dni na rozpatrzenie).
    Powiedzcie co o tym sądzić?
    Torek