eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - drobna wpadka.Re: mBank - drobna wpadka.
  • Data: 2005-12-16 13:15:01
    Temat: Re: mBank - drobna wpadka.
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 16 Dec 2005 01:02:06 +0100, netx napisał(a):

    > Sprawa się wyjaśniła. Po kilku dniach sprzedawca uznał
    > że przelew doszedł i wysłał towar.

    Czyli było tak, jak mówiłem: nie miał towaru i grał na zwłokę.
    Ty jeszcze nie byłeś w najgorszej sytuacji, bo tu kiedyś pisał gość,
    który do dealera przelał należność za samochód, a dealer przez kilka dni
    twierdził, że przelew jeszcze do niego nie dotarł.

    > Jednak uważam że mBank powinien mieć gotowy
    > formularz na zamówienia potwierdzenia dostarczenia
    > przelewu na docelowe konto.

    Wcale to nie jest potrzebne.
    Ja oficjalnie zgłosiłem reklamacje na mLinii i po ok. miesiącu
    otrzymałem pisemne potwierdzenie zaksięgowania przelewu na koncie
    sprzedawcy.
    Inna sprawa, że operator mLinii wił się jak piskorz, żeby tej reklamacji
    ode mnie nie przyjąć :)

    --
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1