eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - drobna wpadka.Re: mBank - drobna wpadka.
  • Data: 2005-12-16 15:53:42
    Temat: Re: mBank - drobna wpadka.
    Od: "cienislaw" <p...@p...cienislaw> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:43a2942b$0$17940$f69f905@mamut2.aster.pl,
    niejaki(a): netx napisał(a):

    > A jak złożysz tą reklamację jeśli bank nie ma odpowiedniego
    > formularza ani siedziby ? Napiszesz ręcznie pismo
    > z nagłówkiem "reklamacja przelewu" i wyślesz pocztą ?
    > A pani w Banku będzie się zastanawiała przez dwa tygodnie
    > co zrobić z dokumentem którego wogóle nie przewidzieli
    > analitycy ? Ja tam wolałbym żeby to było zformalizowane,
    > może nawet być odpłatne.

    przeciez jest zformalizowane - dzwonisz na mlinie, wyjasniasz cala sytuacje
    i skladasz reklamacje na konkretna transakcje. dostajesz od razu numer
    reklamacji plus maila z o tresci (jesli masz w danych adres email podany):
    "Pana/Pani zgłoszenie: reklamacja transakcji zostało zarejestrowane pod
    numerem RXXXXXXXX. Prosimy używać tego numeru podczas kontaktu z Bankiem w
    powyższej sprawie.

    Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie
    odpowiadać."

    i po krzyku. ludzie psiocza na mlinie, a ja dotychczas jestem zadowolony z
    jakosci uslug tego wynalazku. nie musze stac w kolejkach, dzwonie sobie
    kiedy mi odpowiada, jak trzeba to przelaczaja mnie miedzy odpowiednimi
    dzialami i jeszcze mi sie nie zdarzylo zebym nie uzyskal na jakies
    pytanie/watpliwosc odpowiedzi.

    --
    cienislaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1