eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - drobna wpadka.Re: mBank - drobna wpadka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: "cienislaw" <p...@p...cienislaw>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - drobna wpadka.
    Date: Fri, 16 Dec 2005 16:53:42 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 31
    Message-ID: <dnunu4$pe2$1@news.dialog.net.pl>
    References: <439aeb1b$0$10293$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <43a203d7$0$17930$f69f905@mamut2.aster.pl>
    <s...@k...kjonca.bogus>
    <43a2942b$0$17940$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-2371.lodz.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1134748420 26050 84.40.202.67 (16 Dec 2005 15:53:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Dec 2005 15:53:40 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:372375
    [ ukryj nagłówki ]

    W artykule news:43a2942b$0$17940$f69f905@mamut2.aster.pl,
    niejaki(a): netx napisał(a):

    > A jak złożysz tą reklamację jeśli bank nie ma odpowiedniego
    > formularza ani siedziby ? Napiszesz ręcznie pismo
    > z nagłówkiem "reklamacja przelewu" i wyślesz pocztą ?
    > A pani w Banku będzie się zastanawiała przez dwa tygodnie
    > co zrobić z dokumentem którego wogóle nie przewidzieli
    > analitycy ? Ja tam wolałbym żeby to było zformalizowane,
    > może nawet być odpłatne.

    przeciez jest zformalizowane - dzwonisz na mlinie, wyjasniasz cala sytuacje
    i skladasz reklamacje na konkretna transakcje. dostajesz od razu numer
    reklamacji plus maila z o tresci (jesli masz w danych adres email podany):
    "Pana/Pani zgłoszenie: reklamacja transakcji zostało zarejestrowane pod
    numerem RXXXXXXXX. Prosimy używać tego numeru podczas kontaktu z Bankiem w
    powyższej sprawie.

    Ta wiadomość została wygenerowana automatycznie. Prosimy na nią nie
    odpowiadać."

    i po krzyku. ludzie psiocza na mlinie, a ja dotychczas jestem zadowolony z
    jakosci uslug tego wynalazku. nie musze stac w kolejkach, dzwonie sobie
    kiedy mi odpowiada, jak trzeba to przelaczaja mnie miedzy odpowiednimi
    dzialami i jeszcze mi sie nie zdarzylo zebym nie uzyskal na jakies
    pytanie/watpliwosc odpowiedzi.

    --
    cienislaw


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1