  • Data: 2012-03-06 07:43:43
    Temat: Re: mBank - duża podwyżka opłaty za KK
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Mar 2012 19:00:36 +0100, Pan Sowa napisał(a):

    > Tylko na Impresji to ubezpieczenie kosztuje kilkadziesiąt PLN rocznie, a
    > dla VP jest darmowe. Dla mnie różnica spora. Korzystałem z ubezpieczenia
    > z VP mBanku i lekarzowi było wszystko jedno do kogo przyjechał (bo nie
    > miał takich danych), a był to lekarz z FALCK.

    Tak tylko, że jak np lekarz będzie musiał jakiś papier przedstawić a nie
    będzie chciał ściemniać, to Tobie bank tę wizytę ładnie odnotuje w
    historii Twojej platyny ;)
    Na impresji to ubezpieczenie kosztuje 5/m-c czyli 60 rocznie -
    podejrzewam, że jedna wizyta mniej więcej tyle kosztuje a są 4 do
    wykorzystania. Ja nie twierdzę, że ta mBankowa jest jakaś zła, po prostu
    wydaje mi się, że impresja ma lepszą mimo, że płatną. Oczywiście jeżeli
    wyrabia się na luzie zwolnienie na platynie, to już w ogóle nie ma co
    narzekać.

    --
    xbartx