  • Data: 2005-09-30 00:02:37
    Temat: Re: mBank - dzwonia z zastrzezonego numeru?
    Od: "max" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kody jednorazowe sa do internetu, telekod do uzywania via teelfon.

    i dodatkowo powinno sie podawac kod jednorazowy via teelfon
    tak jak w np inteligo i dlatego w mbanku to jest qupa

    > jak komus podasz jedno lub drugie, to mozesz powiedziec pieniazkom
    > papa - nie wazne ktoredy cie obrobia czy via inet czy via telefon.

    dopuki mam kody jednorazowe w kieszeni jestem spokojny
    oczywiscie konto mam w Inteligo :)

    > mi chodzilo o to, ze bank zostawia de facto luke, ktora w miare
    > myslacy czlowiek moze latwo wykorzystac przeciw klientom.
    > a w dodatku nie pomoze ci zadna reklamacja - pewnie dlatego bank sie
    > tym nie przejmuje, bo jakby co to ty masz problem a nie bank - skoro
    > uzyto prawidlowego telekodu to bank jest czysty - to ty nie
    > dopilnowales i ty masz strate.

    rozmowy sa nagrywane wiec spokojnie
    niedawno byl taki przypadek
    http://media.prnews.pl/index.php/mkradziez_z_lodzkie
    go_banku,display,14298

    ale jak widac niczego on nie nauczyl :)
    a wystarczylo by podac ta pare cyferek kodu jednorazowego :)