  • Data: 2009-10-01 17:21:41
    Temat: Re: mBank - gdzie najweicej wyplace jednorazowo ?
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom pisze:
    > Witam
    > Ktora z sieci bankomatow (bezplatnych w mbanku) umozliwia najwieksza
    > wyplate jednorazowa (jedno wlozenie karty itp) ?
    >
    > Fantom

    A tak swoją drogą- czysto teoretycznie (bo mam też konto w banku z
    oddziałami), ale i praktycznie (bo w mbanku również ;) ) co ma zrobić
    posiadacz konta WYŁĄCZNIE w mbanku, chcąc wypłacić bezprowizyjnie
    większą kwotę? Przypominam, że- z tego co pamiętam- maksymalny limit
    ILOŚĆIOWY wypłat przeprowadzanych "delfinkiem" to 5/dzień. Czyli w
    najlepszym wypadku dziennie możemy wypłacić około 20 000zł.

    Pozostaje chyba tylko wypłata w oddziale banków z POSem- ale tutaj
    bodajże limit kończy się na 30 kilku tysiącach złotych. Pytanie, czy
    można awizować większe kwoty nie będąc klientem danego banku i na piękne
    oczy zamówić wypłatę z POSa np 50 000zł.

    Miło by było w sumie, gdyby mbank umożliwił w jakiś- zapewne z
    technicznego pkt widzenia bardzo prosty- sposób wypłaty np w Multibanku,
    oczywiście pewnie po wcześniejszym awizowaniu.

    --
    Michał