  • Data: 2009-10-01 16:04:18
    Temat: Re: mBank - gdzie najweicej wyplace jednorazowo ?
    Od: "Anatol" <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
    news:ha223i$mth$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > C) Euronet
    >
    > Limit jednorazowej wypłaty w bankomatach Euronetu uzależniony jest od typu
    > bankomatu:
    >
    > - w bankomatach wyprodukowanych przez IBM limit wynosi 2900 zł
    >
    > - w bankomatach wyprodukowanych przez NCR lub DBOLT limit wynosi 3900 zł
    >
    > UWAGA: Logo producenta bankomatu umieszczone jest na bankomacie na jego
    > ekranie
    >
    > D) eCARD
    >
    > Maksymalny limit jednorazowej wypłaty w bankomatach eCARD wynosi 3000 zł
    > (30 banknotów).

    Z mojej praktyki wynika, że poszczególne sieci mogą stosować algorytmy
    zmniejszające lokalne limity wypłat :

    a) chyba z powodów bezpieczeństwa (dla wybranej karty) - ten sam bankomat
    Euronet zastosował w ciągu minuty różne limity wypłat dla 2 kart różnych
    banków,

    b) płynnościowych - 3 bankomaty Euronet stojące w centrum handlowym nie
    pozwoliły mi wypłacić więcej niż w sumie 1000 PLN podczas gdy stojący obok
    eCard - na ta samą kartę pozwolił wypłacić 2000 PLN (a innym razem tylko
    1000 PLN - dla kolejnych prób zmniejszających kwotę wypłaty podawał coraz to
    inne techniczne powody braku możliwości wypłaty, błąd ustąpił dopiero przy
    kwocie 1000 PLN).

    Anatol