  • Data: 2004-07-01 12:13:18
    Temat: Re: mBank hasla sms'em
    Od: Piotr 'Sofcik' Smerda <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Jun 2004 00:50:42 +0200, bd wrote:

    > lista jest niewygodna imho. a wprowadzenie jej np do komorki czy
    > palmtopa tez nie jest wygodne bo brak funkcji ctrl+c i ctrl+v w
    > wersji papierowej - czasochlonne :))
    >
    > pozdr.
    > marcin

    Jak Ci się nie chce przepisywać to zaprzęgnij do pracy
    Recognitę/FineReadera, zeskanuj listę haseł, przejedź OCRem, użyj OPM II
    (dla Nokii) i wrzuć sobie do komórki :) do palmtopa jeszcze łatwiej bo
    możesz sobie JPGa wrzucić :)
    Albo zapłać 2zł siostrze/bratu/koledze niech Ci wklepie do telefonu tę
    listę :)
    BPNMSP
    Pozdrawiam
    Piotrek