  • Data: 2003-05-12 08:38:38
    Temat: Re: mBank i Multibank
    Od: "Darek" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości
    news:b9m1rb$qkb$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A kursy w grupie BRE sa, eee, nieciekawe delikatnie mowiac. Chociazbt
    > rzeczone mille czy nawet Citi maja lepsze.
    Wybacz kolego ale mam kilka kart kredytowych w Citi jestem z nich zadowolony
    ale bynajmniej powodem zadowolenia nie sa kursy walut, ktore Citi ma dosc
    zbojeckie. Przy kartach kredytowych chodzi raczej o wygode, a jesli ktos
    szuka najtanszej formy platnosci za granica to najlepiej niech uzywa Maestro
    zarowno placac jak i wyciagajac z bankomatu.

    prowizja za kredyt odnawialny ? to nie mieszkaniowy.
    Za kazdy kredyt pobierana jest prowizja nie wiem czy zauwazyles w formie
    jawnej lub ukrytej.
    Ale w przypadku kredytu odnawialnego % rzeczywistej prowizji jest duzo
    mniejszy bo wykorzystujesz limit (przynajmiej mozesz) wielokrotnie.
    A ciekaw jestem czy masz kredyt odnawialny czy teoretyzujesz?

    > oj, dobrze wiesz, ze nie chodzi o kwote tylko wygode.
    I znowu teoretyzujesz.