  • Data: 2009-09-03 06:51:37
    Temat: Re: mBank i reaktywacja ekonta
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 18:08:04 +0200, corner napisał(a):

    > Nie ma w niej nic odkrywczego. Nie ma te? ?adnego buga. Jakby? sobie
    > umy?li? pozostaae przy has?ach jednorazowych, a oni by ich nie przys?ali,
    > to by? psioczy?, ?e nie przys?ali? No zapewne.

    Mam dwie listy haseł jako usunięte i nic więcej, aktywuję sobie przez
    partyline hasła smsowe, które od razu działają, nie ma żadnej rozmowy na
    temat list, po czym po kilku dniach dostaję listę haseł jednorazowych za
    5 PLN. Jeżeli to nie jest błąd to co? Jakiś nowy super "ficzer"? Proszę
    uświadom mnie.

    PS Ustaw kodowanie albo zacznij korzystać w końcu z prawdziwego czytnika
    newsgroup ;)

    Xenocide