eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - i wszystko jasne :) (niezrealizowany przelew) › Re: mBank - i wszystko jasne :) (niezrealizowany przelew)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-
    mail
    From: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - i wszystko jasne :) (niezrealizowany przelew)
    Date: Fri, 28 May 2004 19:57:41 +0200
    Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
    Lines: 59
    Message-ID: <3...@4...com>
    References: <t...@4...com>
    <c94tus$muk$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@4...com>
    <40b60e6a$1@news.home.net.pl> <c95ro1$ngo$1@inews.gazeta.pl>
    <40b679ae$1@news.home.net.pl>
    <9...@4...com>
    <40b7722f$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: f...@p...com
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-208-88.wroclaw.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.mm.pl 1085767209 60149 81.190.208.88 (28 May 2004 18:00:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 28 May 2004 18:00:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Hamster/1.3.23.2
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:300716
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 28 May 2004 19:08:59 +0200, w <40b7722f$1@news.home.net.pl>, "K. K."
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jaki ma wstawić domyślnie, gdy z tego samego rachunku wspólnik spółki
    > cywilnej zleca dwa przelewy? Jeden za pracowników, jako sc, a drugi za
    > siebie, jako osoba fizyczna? Kumasz to? Wiem, to niepotrzebne pytanie.

    Czy ty usiłujesz z kogoś zrobić głupka czy może z siebie?
    Czy mam ci podać od ręki parę sposobów jak rozwiązać, z najprostszym jaki się
    nasuwa automatycznie, to _pamiętanie_ ostatniego wpisu.

    Nawet gdyby ktoś wykonywał przelewy za dwie osoby z jednego konta, to już
    byłoby 50% mniej roboty.

    No i dalej nie wiem, dlaczego ten żałosny system mBanku kiedyś *potrafił
    pamiętać* a teraz *nie umie tego*.

    >
    > Nie wiem w jaki sposób klienci mogli podać bankowi błędny NIP
    > > :]
    >
    > Tu nie w tym problem, lecz w mnogości tych nipów, a system, jeśli ma
    > pamiętać, to podstawi tylko jeden. Nie koniecznie ten właściwy. Dla klienta
    > każdy będzie znajomy, i przez to dochodzi do pomyłek w zleceniach płatności
    > ZUS.

    Bzdury piszesz, bo system akurat *pamięta NIP*, a *nie pamięta identyfikatora
    uzupełniającego*.

    > > A już naprawdę nie wiem dlaczego system nie mógłby zapamiętać
    > > właściwego identyfikatora.
    >
    > Bo system nie jest w stanie domyśleć się, który będzie właściwy dla tej
    > bieżącej płatności, a który dla następnej. Są jeszcze inne przyczyny, ale
    > jeśli z tymi masz już problem, to nie ma sensu tego ciągnąć.

    Zupełnie mnie te inne przyczyny nie interesują, mam je głęboko.
    Brednie o *system nie jest w stanie się domyślać* możesz sobie darować --
    system nie musi niczego domyślać się.

    Po pierwsze w bazach mBanku są wszystkie potrzebne dane, po drugie system
    mógłby sam to pamiętać. Ale tego chyba nie jesteś w stanie pojąć, prawda?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1