  • Data: 2009-08-06 22:35:22
    Temat: Re: mBank - ile ktoś zarabia.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h5fhgp$k6u$1@host.amsnet.pl...
    > Stoję dziś sobie w kolejce do wpłatomatu, obok mnie pani w mKiosku
    > gdzieś dzwoni, stoje metr od niej, chcąc nie chcąc słyszę rozmowę:
    >
    > "- Mówi XX, dzwonię z mBanku, czy to firma YY? [...]
    > Panstwa pracownik Jan Kowalski, stara się o kredyt, podał, że pracuje
    > na stanowisku AAAA, umowa na czas nieokreślony, nie znajduje się
    > w okresie wypowiedzenia i jego miesięczne dochodzy brutto to
    > XXXX zł brutto, czy mogą Państwo to potwierdzić? [...] Dziękuję."
    >
    > Nie wiem, czy to jak jestem przewrażliwiony, ale wydaje mi się, że
    > tego typu rozmowy nie powinny być przeprowadzane w taki sposób aby
> [...]
    W firmie, w której jestem na etacie (duży koncern) nie informuje sie przez
    telefon żadnych instytucji o zarobkach pracownika. Banki dostają papier i to
    musi im wystarczyć. Jeżeli nie, to trudno. Ostatnio pani w Aliorze pytała
    dlaczego rubryka "nr tel zakładu pracy" jest pusta. Wyjaśniłem, ze nie ma w
    firmie nr telefonu do kontaktów z bankami. Dzwonić na numery dostępne w
    książce moze, ale nie wrożę skuteczności w uzyskiwaniu informacji. Kartę i
    tak dostałem, z wnioskowanym limitem.

    wiatrak