    From: "BAH" <b...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank info o niewykonanych przelewach
    Date: Fri, 28 Mar 2003 17:59:08 +0100

    Użytkownik "B.Szlachetko" <b...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnb88kvs.7o4.bodek@condor.ita.pwr.wroc.pl...
    > Hej!
    > Gdzie w serwisie mBanku jest info na temat niewykonanych przelewów i
    > przyczyn takiego stanu?

    > Ja zleciłem przelew z Emax na Ekonto i potem na mBiznes (coby Vat
    > zapłacić) a tu nici. Kapustka została na Ekoncie i w efekcie mam 3 dni
    > opóźnienia w opłacie VAT. Jak mogła byc przyczyna?

    Może zlecałeś na sobotę/niedzielę ? a chciało wykonać się w piątek

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=250
    06&t=25006

    4 Zlecenia stałe/przelewy z datą przyszłą, których data realizacji przypada
    na dzień wolny od pracy są realizowane w ostatni dzień roboczy przed
    wyznaczoną datą transakcji np: jeżeli data realizacji zlecenia
    stałego/przelewu z data przyszłą przypada na sobotę lub niedzielę to środki
    na realizację przelewu muszą być zapewnione już w piątek o godzinie 0:00
    gdyż o tej porze rozpoczyna się proces odpowiedzialny za realizację zleceń
    stałych/przelewów z datą przyszłą.

    nie lepiej założyć eMAX-2 i na nim zdefiniować przelew na mBiznes ?

    wtedy:
    eMAX-1-> eKonto ->eMAX-2 /jak masz czas, bez "utraty" odsetek/
    eMAX-2 -> mBiznes wg zlecenia.

    Do wykonania w przyszłości jeden wewnętrzny i jeden zewnetrzny.
    (poza nielicznymi wyjątkami kończyło się to powodzeniem).
    Przy naprawdę ważnych przelewach
    nie warto oszczędzać odsetek za jeden dzień.
    Nie ma w takim wypadku podstaw do reklamacji.

    BAH