    From: "Maciej Matuszczyk \(2Mat\)" <m...@n...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank info o niewykonanych przelewach
    Date: Fri, 28 Mar 2003 21:19:52 +0100

    Generalnie to jest skandal.
    Też miałem taki problem ze stałymi zleceniami (raty pożyczki,
    ubezpieczenie).
    Akurat w dzien kiedy mialem je ustawione na koncie bylo mniej kasy niz
    potrzeba.
    Dopiero telefon z ubezpieczalni dał mi do myślenia.
    Wysłałem do mbanku mejla, zeby cos z tym zrobili, bo faktycznie na stronie
    nie ma sladu, ze jakis przelew nie poszedl (np. Inteligo wysyla w takiej
    sytuacji sms-a). Odpisali, ze pracuja nad tym.... a bylo to chyba ze rok
    temu.

    Od tego czasu, wiem, ze nie mozna im ufac, wiec sprawdzam co miesiac, czy
    przelewy poszly.
    Taki paradoks. Ich komputer w ulamku sekundy moze taki martwy przelew
    wylapac i gdzies to zapisac. Ale nie, nie mozna.
    W sumie bank jako taki jest nizly, ale taki drobiazgi bardzo psuja
    wizerunek.
    ... drugi drobiazg to niski dzienny limit wyplat w bankmacie.

    --
    ---
    Maciej Matuszczyk