eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientowRe: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsgat
    e.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: f...@g...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Date: 3 Feb 2003 23:33:51 +0100
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 14
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1044311631 11673 192.168.240.245 (3 Feb 2003 22:33:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 3 Feb 2003 22:33:51 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 212.76.37.190, 213.180.130.12
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows 98; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226813
    [ ukryj nagłówki ]

    > Tak robi kazdy bank. Ma przygotowane standardowe odpowiedzi na
    > standardowe pytania. I na zasadzie kopiuj&wklej odpowiadaja.

    Jak ktos wspomnial sa banki, ktore tak nie robia. Citi jest dobrym przykladem,
    na pytania wyslane mailem zawsze odpowiada szybko i na temat (sam sprawdzalem i
    nie jestem citigoldem).
    Skoro moze Citi dlaczego nie moze mBank? Wydawaloby sie, ze to wlasnie
    internetowy bank badzie powaznie podchodzil do zapytan wyslanych mailem.

    fin


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1