eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientowRe: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.atman.pl!newsfe
    ed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-ma
    il
    From: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Date: Tue, 4 Feb 2003 08:53:30 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <b1nrib$4s9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0...@n...onet.pl> <b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host67-75.crowley.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1044345228 5001 62.89.75.67 (4 Feb 2003 07:53:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Feb 2003 07:53:48 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4920.2300
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4920.2300
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226841
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik wrote:
    > > Moje doswiadczenia sa fatalne.
    > > 1) pracownicy mB odpowiadajac na pytanie pomijaja jego tresc,
    > > 2) nie odpowiadaja na moje pytanie,
    > > 3) pisza o rzeczach, o ktore nie pytalem.
    > > Moze za duzo od nich wymagam, ale myslalem, ze to dobry bank.
    >
    > Tak robi kazdy bank. Ma przygotowane standardowe odpowiedzi na
    > standardowe pytania. I na zasadzie kopiuj&wklej odpowiadaja.
    > Po prostu prawo skali - 300 tysiey klientow robi swoje.
    >
    > Ciekawe czy im dziala juz jakos ten system CRMu ale po prostu widac,
    > ze nie przykladaja duzej wagi do pytan z maila (w Multi to samo...).

    nawiazujac jeszcze do tego co napisales - wg mnie jesli sie cos robi zle, to
    lepiej tego wcale nie robic...
    z pewnoscia przelozy sie to na mniejsza ilosc niezadowolonych klientow oraz
    na zmniejszenie kosztow ;-)



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1