eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank lekcewazy zapytania klientowRe: mBank lekcewazy zapytania klientow
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for
    -mail
    From: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
    Date: Tue, 04 Feb 2003 09:08:20 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 52
    Sender: w...@p...onet.pl@c17-20.icpnet.pl
    Message-ID: <n...@4...com>
    References: <0...@n...onet.pl> <b1mm4r$9ob$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c17-20.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1044346062 14955 62.21.17.20 (4 Feb 2003 08:07:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Feb 2003 08:07:42 GMT
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:226844
    [ ukryj nagłówki ]

    On Mon, 3 Feb 2003 22:13:06 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

    >Acha - jest jeszcze jedna rzecz - nie wyobrazaj sobie za duzo, ze
    >bank wysle ci super spersonalizowana odpowiedz zadana przez maila.
    >Sorry - nie jestes klientem - nie moga na ciebie marnowac czasu - bo
    >ten musza dzielic na duza ilosc juz zdobytych. Ciesz sie, ze w gole
    >odpisali ;) W przeprowadzaneych nie tak dawno badaniach (opublikowane
    >na lamach GB) wyszlo, ze czesc bankow w ogole nie odpowiada, czesc
    >kieruje na swoje strony, a takie , ktore potraktowaly sprawe klienta
    >bardzo powaznie - mozna blo liczyc na placach...

    Ale czy mozna uznac to za standard ? Jedno to dochod jaki bezposrednio
    przyniesie klient a drugie to korzysc "marketingowa" z niego.
    Z tego co sam obserwuje w swojej pracy to najlepszym sposobem reklamy
    jest zadowolny kllient. I on sam czasem moze dla banku byc finansowo
    niewiele wart ale dzieki niemu trafia dopiero wartosciowi klienci.
    Chodzi mi tu o klienta na tyle zadowolonego ze sam z siebie poleca
    uslugi, nie jakies akcje typu przyjaciele, czy inne polec za nagrode.
    IMO bank, ktory nastawia sie na osbluge szerokiego grona klienow - i
    szarczakow i grubych ryb nie moze tych pierwszych traktowac "na
    odwal".

    >(sam praktykuje jak pisze na biuro prasowe bankow... Ciekawe do Citi
    >za cholere nie dostaniejsz maila do rzecznika, KB nie odpowiada w
    >ogole, i kilka innych bankow podobnie - z drugiej strony sa
    >rzecznicy - ktorzy sa fachowcami w tym co robia - niezaleznie czy
    >pytanie zadaje ja czy dziennikarz wielkiego dziennika (widzialem prace
    >rzecnzikow w dwoch bankach, no i cenne wnioski z rozmow z Wojtkiem F.
    >;)

    Pozdrowienia dla Sluczaka :).
    Ale chyba nie nalezy laczyc temetu wspolpracy z rzecznikami prasowymi
    z kwestia odpowiedzi na pytania klientow

    >Po mailu banki nie moga rozpoznac "wartosci" klienta. (no, chyba, ze
    >pisze z d...@d...pl heheheh ;)
    >Najlepsza praktyka - zeby sie cos dowiedziec- nie pisz maila, tylko
    >idz do placowki, albo dzwon. Inaczej bedziesz mial taka a nie inna
    >odpowiedz i p[o prostu przyzwyczaj sie do tego.

    hmm. Ja mam raczej doswiadczenia takie, ze wlasnie przez maila mozna
    otrzymac najbardziej kompoetentna odpowiedz a placowka czy telefon to
    nie najlepszy pomysl na pytania inne niz szablonowe.


    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730
    Karty Bankowe i Płatnicze http://www.kartybankowe.net
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1