eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank, limity transakcyjne i NetflixRe: mBank, limity transakcyjne i Netflix
  • Data: 2017-03-23 12:08:20
    Temat: Re: mBank, limity transakcyjne i Netflix
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 23 marca 2017 11:30:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > I pilnowac, abym placil do konca zycia ?
    > To kto tu w koncu jest klientem banku, o ktorego bank powinien dbac.

    I własnie dba przecież.
    Zgodziłeś się na comiesięczne obciążenia to bank obciąż. Gorzej gdyby nie obciążał i
    jakąś usługę(netfix) Tobie wyłączyli niespodziewania. W mBanku mam ubezpieczenie
    gdzie co miesiąc sobie ubezpieczyciel składkę pobiera. I nie wyobrażam sobie sytuacji
    ze bank odmówi pobrania składki i polisa wygaśnie/przez miesiąc ochrony nie będzie.
    Nie będe chciał dalej płacić to wypowiem umowe ubezpieczycielowi/Netfixowi- chyba to
    właściwa droga.
    Ktoś obciąży rachunek bez mojej zgody- składam reklamacje.


    > A klient uwaza, ze nie powinien wcale przelewac, skoro ustawil
    > stosowny limit.
    > I kto ma racje ? :-)
    A czytałeś watek od początku? Netfix obciążenie zrobił w ramach limitu gotówkowego a
    ten u autora wątku był na 1000zł.
    Czy prawidłowo Netfix zrobił to Sobie wyjaśnią.
    Warto by tez w umowe z Netfixem zajrzeć czy nie ma tam że klient sie na takie
    obciążenie godzi. Ale to na linii klient-Netfix.
    Na zero był ustawiony limit na transakcje internetowe, korespondencyjne i
    telefoniczne a tu tak miejsca nie miała
    Więc akurat tu bank postąpił prawidłowo i na etapie autoryzacji i po ludzku na etapie
    reklamacji

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1