eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank ma rozdwojenie jaźni › Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
  • Data: 2002-03-14 19:57:42
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: "schen" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Sponsoring mBanku, jak i innych [np. Kredyt Banku] ma na celu budowanie
    > znajomosci marki. mBank jest nowa marka i zapewne niewielki odsetek
    Polakow
    > kojarzy nazwe i logo z calkiem powazna bankowoscia.

    Hehehehe - "calkiem powazna bankowosc" - trudno znalezc bank o bardziej
    ograniczonym zakresie uslug. Prawdopodobnie wiekszosc klientow uzywa tego
    konta po prostu jako konto lokacyjne i/lub "bramke" do sieci bankomatow
    Euronetu. Mimo wszystko powazne podejscie do bankowosci kojarzy mi sie z
    czyms wiecej...



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1