  • Data: 2012-05-10 15:43:29
    Temat: Re: mBank nawet aneksu nie po trafi przygotować...
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2012 10:48, neoniusz pisze:

    > O, nareszczie dzis przestala obciazac. I od razu smieszna reklama dla
    > ciebie skoczyla o 100%. Dalej jednak zdolnosc obciaza mi VC, z ktorej
    > zrezygnowalem "bez wypowiedzenia" 20 kwietnia... Cos czuje, ze beda nici
    > z MC World. Ciekawe czy komus sie w ogole udalo dostac te karte.

    To sie pochwale... he-he.
    Zlozylem wniosek przedwczoraj o MCW, ale jeszcze ten stary limit platyny
    obciazal - tak jak pisalem, pokazywalo dobrze, ale jak sie zmienilo
    styl, to dalej obciazal. Od wtedy wisial ze statusem "oczekiwanie na
    dokumenty" czyli odrzucony. Dzis zadzwonil pan i powiedzial, ze niestety
    analityk stwierdzil, ze mnie nie stac na nastepna karte.
    5 minut po rozmowie (i odrzuceniu tamtego wniosku) postanowilem
    sprobowac ponownie, bo jak wczesniej pisalem, opera pokazywala, ze
    platyna juz nie obciaza. I bach, sms, karta przyznana. Jupeeer. Kocham
    ten ich caly system. Skladasz wniosek kilka minut po odrzuceniu
    poprzedniego i dostajesz karte.

    Tak wiec jest prosto - trzeba sobie samemu sprawdzac w ukrytych opcjach
    co nas obciaza, bo mozna sie zdziwic.