  • Data: 2008-07-15 09:05:31
    Temat: Re: mBank nie wywiązuje się z umowy
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poldekk wrote:
    > Dla tych, co rozważają kredyt hipoteczny w mBanku taka historyjka z życia
    > wzięta. W czerwcu 2007 r. wziąłem w mBanku kredyt hipoteczny w złotych. W
    > styczniu 2008 złożyłem wniosek o przewalutowanie na CHF. Przygotowanie oferty
    > trwało 5 tygodni i okazała się ona nieatrakcyjna (za duża marża). Napisałem
    > pisomo z wnioskiem o obniżenie marży. Po 5 tygodniach przedstawili ofertę z
    > obniżoną marżą. Oferta była do zaakceptowania. Przygotowanie aneksu do umowy
    > kredytowej trwało 6 tygodni. Kiedy był gotowy, okazało się, że oferta straciła
> [...]

    Spoko, taki bank, jacy analitycy. Przy moim wniosku o kredyt analityk
    dostal do reki plik umow-zlecen i zarzadal do tych umow: "zaswiadczenia
    o zarobkach". Na drobna sugestie, ze do tych umow takie zaswiadczenie
    jest "dosc trudne" do zdobycia i lepiej zajrzec do historii rachunku na
    ktory od wielu lat regularnie wplywaja pieniadze za te umowy - bank
    (analityk) zaslonil sie regulaminem udzielania kredytow :-)

    Proponuje zmienic bank (przynajmniej w sprawach kredytowych), bo ten
    akurat ma dosc "slabo myslacych" analitykow...

    Pozdro

    Maseł