eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - niekompetencja konsultantów ...Re: mBank - niekompetencja konsultantów ...
  • Data: 2005-06-18 22:35:44
    Temat: Re: mBank - niekompetencja konsultantów ...
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Więc dzwonię 20 minut później, nie loguję się: trzeci operator twierdzi,
    > że poprzedni dwaj się mylili, bo formularz ze strony tyczy wyłącznie
    > zmiany nazwiska, lub adresu, a seria i numer dowodu, to już poważna sprawa
    > jest i mam iść do mKiosku, gdzie pracownik zweryfikuje nowe dane żony. Na
    > moje pytanie "jak to inaczej można zrobić, bo nie będę jechał kawałek do
    > mKiosku" - usłyszałem, że mam potwierdzić notarialnie dane małżonki i im
    > wysłać. Wymiękłem. Już nie dzwoniłem.

    Akurat ten ostatni nie mial racji .... ja wyslalem kiedys ksero nowego
    dowodu + formularz i po paru dniach bylo wprowadzone.

    Ostatnią zmiane robilismy juz w mkiosku ... tylko dlatego, ze po prostu
    bylismy tam niejako przy okazji. No i oszczedzilismy sobie 3.70 na
    polecony ;)

    Na ekonto i emax tez bez problemow dodalem pelnomocnika ...

    Chyba trafiles na wyjatkowo niekompetentnego "konsóltanta".


    --
    Krzysiek, Krakow

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1