  • Data: 2010-10-24 11:29:33
    Temat: Re: mBank nowy regulamin od dziś
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-10-24 02:01, witrak() pisze:

    > Po pierwsze: Co z tego ? Pięć lat to 25% czasu życia jak się ma 20.
    > Po drugie, fakt zmiany nicka raczej wyraźnie sugeruje "młodość",
    > czyż nie ? :-)

    Wiesz co? Nie chce mi sie juz kontynuowac tego tematu z Toba, bo jak
    widac, wiesz wszystko najlepiej, jestes bardzo dociekliwym detektywem i
    na wszystko masz swoja teorie. Albo tylko Ci sie tak wydaje.
    Jak juz kolega wczesniej wspominal, przed pytajnikami nie stawia sie
    spacji. Fakt, 5 lat moze Ci sie wydawac malym okresem, jesli sam masz 50.

    A tak z innej beczki, to jak sie zakonczyla sprawa ze skradzionymi
    plejadami Subaru? Mnie w czerwcu na Ruczaju ukradli znaczek z Lexusa
    (tez o dziwo rocznik 2007). Tylko ja namierzylem goscia, ktory to zrobil
    i poniosl zasluzona kare. Musialem dzialac sam, bo policja sie wypiela.
    Temat byl szeroko poruszony na pms. No tak, ale Ty dalej bedziesz
    twierdzil, ze o inteligencji swiadczy wiek, rozwleklosc w pisaniu i
    osoba "pieprzaca w bambus" o zbieraniu zarostu do sloiczkow po
    musztardzie jest inteligentniejsza. Ale cieszy mnie to, ze ktos wciaz
    uwaza, ze jestem mlody.

    Nie dostrzegam zwiazku miedzy zmiana nicka a wiekiem.

    EOT z mojej strony.