  • Data: 2006-12-29 22:15:41
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS wrote:
    > witam
    >
    > gdybyscie mieli szanse zadac kilka pytan osobie z kierownictwa mBanku
    > to o co byscie zapytali?
    >
    > dla przykladu:
    >
    > 1. z czego wynika fakt, ze rozpatrzenie reklamacji zwiazanej z
    > wplatomatem moze trwac az 30 dni?
    >
    > 2. dlaczego w mKiosku nie mozna zlozyc reklamacji ani pozostawic
    > dokumentow, ktore w mBanku wysyla sie listownie?
    >
    > 3. dlaczego przelewy pomiedzy mBankiem i Multibankiem sa traktowane jak
    > przelewy zewnetrzne?

    4. Bankomaty euonetu - ile zarabiaja na wyplatach dokonywanych przez
    nieswiadomych uzytkownikow z "prawie euronetow" i kiedy poinformuja w
    swoim serwisie transakcyjnym jak odroznic prawdziwego darmowego euroneta
    od "niby euroneta" (bo czasami stoja dwa takie w jednym markecie -np.
    Makro darmowy euronet tuz przed bramka a platny tuz za bramka - i z tego
    co wiem to mlinki codzienni przyjmuja reklamacje od
    klientow ktorzy sie za pozno spostrzegli, ze naklejki euronetu nie
    wystracza do darmowych wyplat)

    Pozdro

    Maseł