  • Data: 2010-06-28 19:25:15
    Temat: Re: mBank ?ondzi
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trafiles w dziesiatke :-)

    Myślałem, ze rozmawiamy poważnie.

    > A tego to ja juz nie wiem.

    No to przykre, bo napisałem wyraźnie.

    > Dlatego zeby w ogole bylo o czym dyskutowac, musisz zaproponowac cos
    > konkretnego.

    Zaproponowałem 3 wersje. Konkretne i jasne. Mieszasz cechy tych wersji i
    twierdzisz, że ze sobą kolidują. Właśnie dlatego, że kolidują, to są 3
    wersje oddzielne, a nie jedna z wszystkimi cechami.

    > Dyskusja nie dziala tak, ze wystarczy napisac ze jest zle,
    > i liczyc ze ktos inny napisze co jest zle i jak powinno byc.

    Od kilkudziesięciu listów wyraźnie zaznaczam co jest źle oraz
    przedstawiam różne wersje rozwiązań. Jako argument przeciw nim pojawiają
    się kolizje pomiędzy wersjami, co jest po prostu bezsensowne.

    > Nie chce. Jak sobie to inaczej wyobrazasz, jesli pola z systemu
    > rozliczeniowego nie beda nijak nawet podobne do pol bazy danych banku?

    Ale o której wersji mówimy? Aczkolwiek ,,nijak podobne'' nie są w żadnej
    z wersji, bo każda z nich nie daje gorszych wyników niż wersja obecna.
    Więc możemy omawiać wady obiektywne, ale relatywnych względem obecnej
    wersji nie ma.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?