    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - oplata za hasla jednorazowe
    Date: Wed, 01 Jul 2009 23:08:33 +0200

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> writes:

    > wiadomo bylo o tym dosc dlugo, bylo nie na ostatnia chwile...

    a) minimalnie wczesniej (nie pamietam dokladnie ale moge sprawdzic
    chyba) zmiana regulaminu byla inna - oplaty mialy byc tylko za
    zamawianie, nie za wyslanie bez zamawiania.
    b) 29 czerwca to nie jest ostatnia chwila
    c) nawet gdyby nią byla, to terminy w regulaminach nie sa podawane
    "w przyblizeniu" i tak samo obowiazuja obie strony. Nie wydaje mi sie
    by umowy i regulaminy mowily o jakichs "ostatnich chwilach".

    Tzn. oczywiscie jestem przekonany ze to zwykla pomylka i ze nawet nie
    bede musial skladac reklamacji (powiedzmy ze tu moje przekonanie jest
    juz nieco slabsze). Nawet nie dopuszczam do siebie mysli ze cos takiego
    moze byc celowe, bank to nie stragan z zepsutymi pomidorami.
    --
    Krzysztof Halasa