    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank opłata za kartę
    Date: Mon, 1 Aug 2011 21:18:27 +0200

    news:j16r3q$b8s$2@news.onet.pl...

    > Opłata nie zostanie pobrana jeśli Klient (Posiadacz rachunku) spełni w
    > MIESIĄCU KALENDARZOWYM co najmniej jeden z poniższych warunków:
    > a) DOKONA dowolną liczbę transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min.
    > 100 zł;
    > Transakcja musi zostać rozliczona w DANYM MIESIĄCU KALENDARZOWYM

    No i dalej masz uściślenie, że: Transakcja musi zostać
    rozliczona w danym miesiącu kalendarzowym.

    Zgadzam się z tobą, że można, a nawet trzeba by to było interpretować
    tak jak powiedziałeś.
    Aczkolwiek doświadczenie życiowe podpowiada mi, że mbank chciał powiedzieć,
    że liczy się data rozliczenia transakcji, ale jak zwykle mu nie
    wyszło.Powoli dochodzę do wniosku, że mBank powinien radcę prawnego zmienić,
    który im te regulaminy opracowuje/sprawdza.
    Na szczęście w sądach dominuje orzecznictwo, że przy wzorcach umownych nie
    podlegających indywidualnej negocjacji, wszelkie niejasności rozpatrywane są
    na korzyść strony słabszej.