  • Data: 2008-02-27 19:10:11
    Temat: Re: mBank otwiera VE na transakcje MO/TO/IO
    Od: "Sinus" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ <marekz_wywal@to_irc.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Sinus" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie sie widzi, ze to co napisales to jest zaczatek bardzo fajnej bazy
    > danych, w ktorych liniach czym placic. Moze by sie komus chcialo zebrac
    dane
    > do kupy i gdzies na stronie wystawic. Kto wie, moze uda sie znalezc jedna
    > uniwersalna karte, przynajmniej na chwile obecna.

    Jeśli chodzi o linie lotnicze, to znam tylko 3 które mają taki podział:
    Ryanair, Easyjet, Clickair. We wszystkich innych nie ma różnicy czy płaci
    się VE czy Visa.
    W Wizzair prowizja za płatnośc kartą Diners Club wynosi 0pln, każda inna
    karta to 12pln prowizji.
    Nie znam też sklepów internetowych które by miały podział na VC/VE.

    Sinus