eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - paranojaRe: mBank - paranoja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - paranoja
    Date: Tue, 30 Nov 2010 23:59:47 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <id3vln$425$1@news.onet.pl>
    References: <id3pa8$fku$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-76.54.pxs.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1291158007 4165 93.157.76.54 (30 Nov 2010 23:00:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Nov 2010 23:00:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:541259
    [ ukryj nagłówki ]

    Dzynks wrote:

    > Miesiąc temu bank odrzucił moją dyspozycję polecenia zapłaty
    > gdyż rzekomo nie zgadzał im się podpis. Udałem się do mPunktu
    > (czy jak to się nazywa) celem dokonania aktualizacji podpisu co
    > też skutecznie uczyniłem (zmieniłem mój podpis na taki sam ale
    > to już inna kwestia). Zaskakuję jest to, że przez 6 lat
    > posiadania konta w mBanku wszystkie dyspozycje zatwierdzałem
    > cały czas tym samym autografem. Następnie mając w garści mój
    > AKTUALNY wzór podpisu ponownie wypełniłem druki polecenia
    > zapłaty i dzisiaj mBank... ponownie odrzucił mi polecenie
    > zapłaty tytułem niezgodność podpisu. Panienki z partyline nie
    > potrafią powiedzieć dlaczego się nie zgadza, ja mam przed
    > oczami obydwa druki i podpisy są identyczne. Paranoja, witamy w
    > macBanku.

    Nie jesteś sam. Dokładnie takie same (wielokrotnie) przejścia
    miał ktoś z mojego otoczenia, tyle że w MultiBanku. Tyle że z
    tego co mi wiadomo to w tamtym wypadku zrezygnowano z
    uruchomienia PZ.

    Proponuję byś złożył reklamacje na piśmie, załączając wzór i
    PZ, a jak to nie pomoże, to uderzył do:
    http://media.brebank.pl/986/pl/contacts

    Bo co jak co, ale to normalne nie jest..

    --
    Tylko dwie rzeczy sa nieskonczone: Wszechswiat i ludzka
    glupota, choc nie jestem pewien co do tej pierwszej.
    Albert Einstein (1879-1955)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1