  • Data: 2009-11-25 16:09:55
    Temat: Re: mBank - pendrive za konto
    Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ukaszek" napisał:

    > zasilenie konta kwota powyzej 200zł w ciagu pierwszych 3 miesięcy
    > - pendrive patriot 2gb
    > dodatkowo za zakupy karta na kwote wyzsza niz 300zł do 05.01.2010
    > -pendrive corsair 4gb

    A to ciekawe, bo w mailu, który otrzymałam była mowa o:
    Do 8.01.2010. zapewnisz na koncie przez minimum 24 godziny saldo środków
    w wysokości minimum 100zł.
    Do 8.01.2010. wydasz swoją kartą płatniczą wydaną do rachunku minimum
    300zł

    a na stronie pendrivezakonto.pl - tylko o saldzie transakcji powyżej 300
    zł. Każdy sobie rzepkę skrobie?

    BTW, dzięki wszystkim za odpowiedzi.

    --
    Pozdrawiam - Aicha