  • Data: 2009-11-03 02:51:16
    Temat: Re: ...... mBank - podejście do klienta?
    Od: "Stef9" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> napisał w wiadomości
    news:hhs3zcglrhk7$.dlg@oldfield.org.pl...
    > Ja nie wnioskuję o otwarcie rachunku, durny cieciu. Rachunek w mBanku mam
    > od dawna.

    Durny cieciu. Rachunek otworzyli ci na podstawie dowodu osobistego
    i nie mają obowiązku zmieniać tego na paszport.

    > Wyjaśnisz, dlaczego mBank nie chce wykonać aktualizacji moich danych, bo
    > mój dowód już nie jest ważny?

    To nie jest aktualizacja twoich danych. To jest zmiana podstawy
    na której zostało otwarte konto.
    Wyjaśnisz, dlaczego nie uaktualniłeś odpowiednio wcześniej
    podstawowego dokumentu ? Trąbili o tym bardzo długo, że stracisz
    możliwość załatwiania wielu spraw.