eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank -- porażka ponownie... Re: mBank -- porażka ponownie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank -- porażka ponownie...
    Date: Fri, 9 Jul 2010 21:05:05 +0200
    Organization: Aleuania-Pueruania
    Lines: 39
    Message-ID: <i17sec$25d$1@inews.gazeta.pl>
    References: <i12gqk$kbo$1@inews.gazeta.pl> <i12ost$ht8$1@inews.gazeta.pl>
    <i12san$li$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: c39-026.client.duna.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1278702860 2221 83.151.39.26 (9 Jul 2010 19:14:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Jul 2010 19:14:20 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Numer mego telefonu '665 363835'='Moj Eneuel'
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:531688
    [ ukryj nagłówki ]


    "Eneuel Leszek Ciszewski" i12san$li$...@i...gazeta.pl


    > Moje dotychczasowe rozmowy związane z tym anulowaniem:

    > data godzina nr czas koszt miasto / operator
    > telefonowania telefonu rozmowy
    >
    > 2010.07.05 12:43:20 0426300800 00:15:10 1.37 Łódź / TP <-- zgłoszenie
    chęci anulowania wysłania
    > 2010.07.07 00:42:45 0426300800 00:08:05 0.73 Łódź / TP <-- próba
    nieudana (automat zapraszał mnie
    > do korzystania z netu, aż w końcu zaproponował,
    abym zadzwonił innym razem
    > 2010.07.07 22:51:52 0426300800 00:14:38 1.32 Łódź / TP <-- dzisiejsza
    rozmowa, która opisuję

    > -=-

    > I chyba już wiadomo, dlaczego z mBankiem nie można rozmawiać pisemnie. :)

    Witam,
    uprezjmi einformuje iż Pana wiadomośc została dopisana jako reklamacja
    rozwiązania poprezdniej reklamacji i w dalszym ciagu nosi numer R32935511.
    Nadmieniętakże, iż o rozpatrzemiu reklamacji zostanie Pan poinformowany
    drogą elektroniczną, telefoniczna lub listowną. Reklmacja zostanie
    rozpatrzona w terminie zgodnym z Regulaminem, czyli w ciągu 30 dni.

    Pragne także przeprosić w imieniu banku za niedogodności, jakie
    napotkal Pan w trakcie korzystania z naszych usług.


    W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt.

    Pytanie ciśnie się na usta: ,,Czy to jest pisane przez osobę pijaną czy tylko
    niestaranną?''. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1