  • Data: 2015-08-17 12:51:04
    Temat: Re: mBank potwierdzenia - znów nienormlanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Gałka" mqs678$ksk$...@s...chmurka.net

    > Tak mało wykonuję działań w tym systemie, a prawie co druga operacja to jakiś zonk.
    Załamka.

    Nie rozumiem ;) tych narzekań. Od paru miesięcy niemal przy każdym
    przelewie z mBanku zaznaczam chęć otrzymania potwierdzenia i chyba
    ani razu nie otrzymałem potwierdzenia jakoś niepoprawnego... [pewnie
    dlatego, ze nawet nie wiem, jak takie potwierdzenie poprawne powinno
    wyglądać -- od dawna nie otrzymałem **żadnego** potwierdzenia dokonania
    przelewu przez mBank, jeśli nie liczyć: obecności forsy na koncie
    docelowym; zmniejszenia salda na koncie mBankowym; historii na
    obu kontach -- docelowym i mBankowym...]

    Ani kilkudniowych spóźnień nie notuję, ani braku załączników... ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'