eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank poważny problemRe: mBank poważny problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.m
    an.poznan.pl!news.nask.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jarek" <l...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank poważny problem
    Date: Mon, 10 Jun 2002 12:54:11 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 12
    Message-ID: <ae20ga$ovo$1@news.tpi.pl>
    References: <ae1ubo$7s7$1@news.tpi.pl> <ae1uka$mep$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: pb104.wolsztyn.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1023706442 25592 213.77.155.104 (10 Jun 2002 10:54:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Jun 2002 10:54:02 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:187103
    [ ukryj nagłówki ]


    > Ja kiedys mialem problem z POSem - karta Maestro Citka. Na slipie "brak
    > autoryzacji". Po sprawdzeniu w necie okazalo sie ze zalozono blokade na
    > kwote na ktora probowalem przeprowadzic tranzakcje. Telefon do CitiLinki
    > gdzie powiedzaino mi ze u nich blokada jest juz anulowana i po chwili nie
    > mialem juz blokady w CitiOnline.

    Można się gdzieś w tej sprawie kontaktować na własną rekę czy tylko poprzez
    mbank...hmm nie wiem, może do obsługi sieci bankomatów zadzwonić...
    Co można w takiej sytuacji zrobić ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1