  • 1. Data: 2002-06-10 10:17:37
    Temat: mBank poważny problem
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    Wypłacając gotówkę z bankomatu otrzymałem kimunikat
    "Przepraszamy, w tej chwili nie można zrealizować tej operacji"
    Przychodzę do domu, sprawdzam stan konta i okazuje się, że system
    zaksięgował wypłatę gotówki, mimo, że jej nie otrzymałem.
    Czy ktoś miał podobne problemy ?
    Dzwoniłem - przyjęli reklamację, ale jak to długo będzie trwać.
    Dopiero co założyłem konto w mbanku, a już jestem zniechęcony do korzystania
    z niego.

    Jarek

  • 2. Data: 2002-06-10 10:22:06
    Temat: Re: mBank poważny problem
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dzwoniłem - przyjęli reklamację, ale jak to długo będzie trwać.
    > Dopiero co założyłem konto w mbanku, a już jestem zniechęcony do

    Ja kiedys mialem problem z POSem - karta Maestro Citka. Na slipie "brak
    autoryzacji". Po sprawdzeniu w necie okazalo sie ze zalozono blokade na
    kwote na ktora probowalem przeprowadzic tranzakcje. Telefon do CitiLinki
    gdzie powiedzaino mi ze u nich blokada jest juz anulowana i po chwili nie
    mialem juz blokady w CitiOnline.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-06-10 10:46:18
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > Przychodzę do domu, sprawdzam stan konta i okazuje się, że system
    > zaksięgował wypłatę gotówki, mimo, że jej nie otrzymałem.

    tak szybko zdjeli kase z konta? miales od razu w historii rachunku
    wyplate z bankomatu?

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-06-10 10:52:47
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > tak szybko zdjeli kase z konta? miales od razu w historii rachunku
    > wyplate z bankomatu?

    tak dokładnie, wróciłem i pieniądze, które chciałem wypłacić weszły na saldo
    natomiast dostępne było pare złotych - ta reszta

  • 5. Data: 2002-06-10 10:54:11
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

> [...]
    > gdzie powiedzaino mi ze u nich blokada jest juz anulowana i po chwili nie

    Można się gdzieś w tej sprawie kontaktować na własną rekę czy tylko poprzez
    mbank...hmm nie wiem, może do obsługi sieci bankomatów zadzwonić...
    Co można w takiej sytuacji zrobić ?

  • 6. Data: 2002-06-10 10:57:11
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 12:52:47PM +0200, Jarek wrote:

    > tak dokładnie, wróciłem i pieniądze, które chciałem wypłacić weszły na saldo
    > natomiast dostępne było pare złotych - ta reszta

    A nie byly one dostepne jako 'saldo dostepne'?

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-06-10 11:03:02
    Od: "Jarek" <l...@h...pl>

    > A nie byly one dostepne jako 'saldo dostepne'?

    nie ma czegoś takiego jak "saldo dostępne" - przynajmniej nie widziałem
    widać te środki pieniężne na "saldzie" , a na "dostępnych" resztę, która
    została.

  • 8. Data: 2002-06-10 11:06:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 10, 2002 at 01:03:02PM +0200, Jarek wrote:

    > nie ma czegoś takiego jak "saldo dostępne" - przynajmniej nie widziałem
    > widać te środki pieniężne na "saldzie" , a na "dostępnych" resztę, która
    > została.

    Masz saldo i dostepne srodki - jedno od drugiego zazwyczaj rozni sie
    wlasnie o blokady na koncie.

    To jak bylo u Ciebie? ;-)

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-06-10 11:07:06
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Jarek wrote:

    > nie ma czegoś takiego jak "saldo dostępne" - przynajmniej nie widziałem
    > widać te środki pieniężne na "saldzie" , a na "dostępnych" resztę, która
    > została.

    czyli nie zaksiegowali tylko zablokowali, bankomat mogl nie miec
    gotowki,
    do 7 dni kasa znow bedzie dostepna, a jesli tak sie nie stanie to
    reklamuj

  • 10. Data: 2002-06-10 11:10:04
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > z niego.
    >
    > Mialem b. podobny przypadek i musze powiedziec ze mbank zalatwil to b.
    sprawnie bo juz na 2 dzien mialem pieniadze z powrotem na koncie. Pomimo ze pam
    ktory przyjmowal reklamacje pionformowal mnie ze moze to trwac do 2 tygodni

    Pozdrawiam
    "fido dido"