    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank-prowizja za wypłatę z bankomatów
    Date: Tue, 30 Jul 2024 17:21:11 +0200

    On Tue, 30 Jul 2024 16:36:10 +0200, Picek wrote:
> [...]

    No jakby tak Visa czy MC zniknęły, to ich karty chyba też.
    Ale na to się raczej nie zanosi.

    Ale taki np Velo zerwał z Visą.

    > Parę lat temu chciałem zrezygnować z konta; po wprowadzeniu limitu
    > obrotów na kartach. Było coś takiego :-)
    > https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,862
    2,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-oplaty-i-prowizj
    e-dla-kart-oraz-kont.html
    > Infolinia mi powiedziała, że jako klientowi od początku ich
    > działalności, nie muszę wypełniać limitu. Teraz widzę, że już z tego
    > zrezygnowali, chociaż nigdy już na to nie zwracałem uwagi.

    IMO - podobne limity ciągle są. I nic nie piszą, że zasłużeni klienci
    zwolnieni.

    Natomiast "produkty" mogą się inaczej nazywać. Ja mam najstarsze
    ekonto bez przymiotnika, ale może to dla nich teraz "standard".
    Kiedys potrafiło też być "dla umów zawartych przed ...."

    Generalnie nie liczyłbym na wieczyste obietnice.

    J.