  • Data: 2003-11-07 12:15:40
    Temat: Re: [mBank] przegiec ciag dalszy
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja nie mam dostepu do wlasnych pieniedzy :((((

    mBank po prostu tak ma
    procedura zakladania konta (z aktywacja i przyslaniem wszystkich dupereli)
    juz na samym poczatku dzialanosci trwala co najmniej miesiac czasu
    teraz to az boje sie pomyslec

    poza tym radze Ci zamknac jak najszybciej to konto bo widze ze masz slabe
    nerwy:) szkoda Twojego zdrowia
    mBank to super bank dopoki nie trzeba tam czegos zalatwic
    jak bedziesz dzwonic na mlinie i 10ty raz z rzedu bedzie Cie rozlanczac
    grzecznie informujac ze wszyscy konsultanci sa zajeci to szlak Cie trafi, ja
    i mnie trafia

    niestety nie ma nic za darmo - albo tracisz pieniadze na prowizje i jestes
    porzadnie obslugiwany albo czas i nerwy w mbanku

    pzdr

    matjaw