  • Data: 2003-11-07 11:27:30
    Temat: Re: [mBank] przegiec ciag dalszy
    Od: Witold Przygoda <p...@n...mi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andriej Uljanow <a...@p...fm> wrote:

    > Ty to chyba z konkurencji jestes i zajmujesz sie zawodowo szukaniem dziury w
    > calym ;)

    Wyglada na to, ze to, ze odpiszesz na moje wywody, staje sie pewniejsze niz to, ze w
    koncu jednak moje konto w mBanku zostanie uaktywnione... ale z czytaniem ze
    zrozumieniem to chyba dalej masz problemy (to apropos dostrzegania w tym, co opisuje,

    dziuryw calym... tylko co jest tym "calym", czyli "doskonalym", bo chyba nie sposob
    dzialania mBanku).

    wp

    p.s. z gory cie informuje, ze nie umiescilem zadnych nowych informacji osobistych na
    stronie www - to tak na wypadek, gdyby nadal intrygowala cie osoba, ktora nie ma
    komorki, i o zgrozo, nadal otwiera konto w mBanku, choc zgodnie ze zdrowym
    rozsadkiem - zdecydowanie juz nie powinna.