eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - psu z gardla do skrzynkiRe: mBank - psu z gardla do skrzynki
  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    From: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>
    References: <X...@2...85.112.42>
    <artfpp$gm4$1@news.tpi.pl>
    <X...@2...85.112.42>
    <artj27$ouk$1@topaz.icpnet.pl> <artk5q$p4i$1@news.onet.pl>
    Message-ID: <X...@2...85.112.42>
    User-Agent: Xnews/5.04.25
    NNTP-Posting-Host: 213.76.101.72
    Date: 27 Nov 2002 15:49:46 +0100
    X-Trace: news.home.net.pl 1038408586 213.76.101.72 (27 Nov 2002 15:49:46 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 67
    X-Authenticated-User: skrzyp.hot
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!news.ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:214906
    [ ukryj nagłówki ]

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    news:artk5q$p4i$1@news.onet.pl:

    /ciach.../

    > Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    > najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    > jest pan zadowolny z naszych uslug itp.

    Wlasnie to mialem na mysli !!! W zasadzie chodzi o sprytne stwarzanie
    pozoru glebszego zainteresowania klientem, trudno wymagac, zeby od razu
    proponowali kazdemu uslugi private banking :-))) Krotka rozmowa + np.
    upominek lub np. propozycja przedluzenia eKarty za darmo moze zdzialac
    cuda i wplynac na bardzo korzystna relacje banku z klientami. Osoba
    obdzwaniajaca klientow moglaby przy okazji sprzedawac jakis nowy produkt
    na preferencyjnych warunkach.


    /ciach.../

    > Jako, ze lojalnosc
    > w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    > kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    > rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    > lojalnosci klientow.


    Madrze gadasz, Amra. Moze powinienes pracowac w marketingu ?


    /ciach.../

    > jak widac w przypadku WS - byc moze jeden glupi telefon od mLinki
    > moglby spowodowac zatrzymanie jego kasy w banku.

    Z przyczyn niezaleznych i tak bym ja pewnie wycofal wczesniej czy pozniej
    :-( ...fakt faktem, ze mBank nie kojarzy mi sie juz tak dobrze, co bedzie
    rzutowac na moje decyzje w przyszlosci.


    > Po to wdrazali ponoc CRMa, zeby nad tym zapanowac ;)
    > Jesli sobie przyjmiemy, ze ok 10% to klienci z "gotowka", to i tak
    > jest to 30 tysiecy osob. W sumie nie jest to duzo - zwazywszy na ilosc
    > zakladanych kont - ktore mLinki obsluguja.

    Otoz to.

    >
    > I co ciekawe - w dzialaniach mBanku widac poczatki tych dzialan - np
    > ostatnie mailach dot. lokat antypodatkowych. No ale autor tego watku
    > chyba nie o takich dzialaniach myslal? :)

    Dostalem ostatnio tego maila :-) Rzeczywiscie, zaczynaja cos robic - choc
    oczywiscie myslalem o dzialanach nieco bardziej spersonalizowanych.

    > Jednym slowem takim klientem bedzie zainteresowany Lukasiewicz z
    > Lukasa. a mBank - chocicaz to koszty mBank powinien jednak popracowac
    > nad VIPami - cokolwiek to by znaczylo - nawet odeslanie takiego
    > klienta do Multi.

    Moze mBank zalozyl, ze z przecietnym klientem zakladajacym 12-miesieczna
    lokate bedzie spokoj przez rok i nie trzeba go specjalnie dopieszczac ?
    :-) Nie mozna zakladac, ze lokata nie zostanie zerwana, szczegolnie jesli
    kapitalizacja jest kwartalna, a kary za zerwanie - stosunkowo
    niewysokie...

    W.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1