  • Data: 2008-12-01 22:30:35
    Temat: Re: [mBank] rachunek techniczny
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:878wqz8sey.fsf@alfa.kjonca...

    > W *multi* przy składaniu wniosku można było wybrać, czy się chce
    > rachunek techniczny czy multikonto. Ale *wydaje* mi się, że w *mbanku*
    > takiego wyboru nie ma. Po prostu. A w *multi* NRB rachunku karty nie
    > miał (chyba) nic wspólnego z numerem.

    Wyboru w mBanku nie ma, ale to przecież nie znaczy, że rachunek techniczny
    nie istnieje lub nie można go powołać do istnienia.

    Ta idea, żeby numer karty był częścią numeru rachunku jest raczej
    rzeczywiście nieperspektywiczna. Mam wrażenie, że na grupie ktoś kiedyś
    opisywał, że wymusił na mBanku podanie numeru rachunku technicznego.

    mz