  • Data: 2008-02-08 07:09:28
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Lut, 06:24, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > A po co testowac i tak przeciez je sprawdzaja i szybko dojda kto te
    > kserowki wrzucil. Mozna tez skanowac numery kazdego wrzuconego i wiadomo
    > ktore Kowalski wrzucil.

    Nie wiem. Chyba wrzucanie w kopertach w innych wplatomatach ma swoja
    przyczyne. Wplacisz 20 tys w podrobkach lub podajac 20-o zlotowki jako
    banknoty 200 zl, wyplacisz gdy zaksieguja na koncie i .......np.
    zastrzezesz karte zglaszajac, ze ktos ci ja ukradl. Ktos pisal, ze
    srodki na koncie widac po pol godzienie.