    From: Sneakers <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Date: Fri, 8 Feb 2008 16:35:36 +0100
    <n...@4...com>
    <0...@m...googlegroups.com>

    On 2008-02-08 09:38:15 +0100, krzysztofsf <k...@w...pl> said:

    > Sadze, ze samo rozpoznawanie obrazow nie wystarczy - przynajmniej
    > tester banknotow raczej jest tam zaszyty.
    > Sadze jednak, ze raczej najefektywniejsze sa rozwiazania najprostsze i
    > najtansze - dlatego zamiast rozpoznawania obrazow stawiam na
    > skanowanie jakis elementow (typu nitka metalizowana) ewidentnie
    > identyfikujacych nominal banknotu. Mozliwe, ze sam tester banknotow
    > juz wydobywa te informacje?

    A ja sądzę, że nic takiego nie jest potrzebne. Spróbuj na jakimś
    nowszym skanerze zeskanować banknoty Euro albo dolara (w przypadku
    skanerów nasza waluta może nie być zablokowana). Założe się, że się nie
    uda :-) Nie uda się zeskanować nawet ksero jeżeli jest dobrze wykonane.
    Podsumowując, metoda skanowania wsuwanych banktnotów może być jak
    najbardziej wystarczająca. Jednak obstawiam jakąś inną metodę
    weryfikacji. Szybkość, z jaką banknoty są rozpoznawane jest za duża jak
    na skaner. No chyba, że technologia we wpłatomatach jest tak
    zaawansowana, hi, hi, hi...

    --
    Pozdrawia,
    Piotrek Miller vel. Sneakers