  • Data: 2008-02-10 19:30:39
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c121793f-7295-4ced-8733-f7cc5c2d4ade@d4g2000prg
    .googlegroups.com...

    > Ale wlasnie napisales, ze nie ma potrzeby sprawdzac prawdziwosci i
    > nominalow wrzucanych bez koperty - przynajmniej tak zrosumialem
    > ponizsze. O ile wiem, to te "kopertowe" sa ksiegowane (chyba z data
    > wsteczna - z dnia wrzucenia?) dopiero po weryfikacji zawartosci
    > koperty.

    Nie martw się, to bardzo wyrafinowane urzadzenia. Możesz im wrzucić cały
    plik banknotów, a wpłatomat je ładnie posegreguje, policzy i wywali Ci
    komunikat ile sztuk każdego nominału wsadziłeś i czy się z tym zgadzasz,
    jeśli nie, to wywali Ci spowrotem dokładnie te banknoty, które pobrał od
    Ciebie. Przy tym jest dość wybredny i zapewniam Cię, że nawet oryginalne
    banknoty czasami potrafił wypluć.