  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Date: 11 Feb 2008 09:01:41 +0100

    On 2008-02-10, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Wydrenowanie konta i wpędzenie w długi to małe uprzykrzenie życia? :)

    Duże. Ale stosunek wysiłek/uprzykrzenie jest dużo wyższy niż przy innych
    kwestiach.

    > Owszem, można ofiarę wykańczać psychicznie, pisać donosy o najbardziej
    > chorych urojonych przestępstwach, wpisać numer komórki w różnych dziwnych
    > portalach... Ale równoczesne wyczyszczenie kont i wpędzenie w długi chyba
    > jednak będzie skuteczniejsze i boleśniejsze - gdy nagle się okazuje że nie
    > masz czego do garnka włożyć, nie zapłacisz za prąd ani za czynsz.

    Ale trzeba wcześniej jakoś te hasło zdobyć. A to już trywialne nie jest.
    Bo to co opisujesz, to jest złośliwe działanie przeciw konkretnej osobie,
    a nie przypadkowe wykradnięcie hasła keyloggerem.

    > No to ponownie spytam: co ten mBank taki głupi że przy obsłudze
    > telefonicznej bawi się w maskowanie hasła? :)

    Bo tam są tylko cyfry, co ogranicza ilość znaków i możliwe kombinacje?
    Bo linia telefoniczna nie działa po SSLu? :P

    > PZtek nie lubię, bo wiążą się z załatwianiem papierków.

    A ja haseł maskowanych nie lubię bo wiążą się z dużo bardziej upierdliwym
    logowaniem. A zamiast haseł maskowanych wystarczy PZtka. :P

    > Obciążenie KK jeszcze jest OK, ale nie wszędzie jest mile widziane.
    > A przelew nadal pozostaje najwygodniejszy...

    Są karty kredytowe, które pozwalają na przelewy 'za rachunki'. Bezpłatnie.
    Np. karty Citibanku.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl