  • Data: 2008-02-11 22:24:02
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11 Feb 2008 09:01:41 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2008-02-10, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > [...]
    > Duże. Ale stosunek wysiłek/uprzykrzenie jest dużo wyższy niż przy innych
    > kwestiach.

    Niekoniecznie wyższy - przy mniej świadomych użytkownikach wystarczy
    odpowiedni mail z przygotowanym programikiem... i gotowe.

    > Ale trzeba wcześniej jakoś te hasło zdobyć. A to już trywialne nie jest.

    Trywialne nie jest, ale przesadnie trudne też nie. Pamiętaj, że przy
    przeciętnym użytkowniku większość złośliwych programów ma drzwi szeroko
    otwarte.

    > Bo to co opisujesz, to jest złośliwe działanie przeciw konkretnej osobie,
    > a nie przypadkowe wykradnięcie hasła keyloggerem.

    No o tym właśnie mówię.

    > Bo tam są tylko cyfry, co ogranicza ilość znaków i możliwe kombinacje?
    > Bo linia telefoniczna nie działa po SSLu? :P

    Nie wiem czy łatwiej podsłuchać GSM/voip, czy też podłożyć komuś
    keylogger... Obawiam się że to drugie jest prostszym zadaniem.

    > A ja haseł maskowanych nie lubię bo wiążą się z dużo bardziej upierdliwym
    > logowaniem. A zamiast haseł maskowanych wystarczy PZtka. :P

    DGCC :)

    > Są karty kredytowe, które pozwalają na przelewy 'za rachunki'. Bezpłatnie.
    > Np. karty Citibanku.

    Wiem, korzystam - z Rajfiego. To akurat podchodzi pod przelew - choć nieco
    bardziej upierdliwy niż taki zwykły, puszczany z konta ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004